Gonatt

Tittade på en film ikväll med mamma, Two week notice hette den, en riktigt rolig och bra film enligt mig!

Fick sms av Emma också mitt under filmen som frågade hur vi mådde idag och vi mådde bra även om gårdagen var hård haha. Men vi kom överrens om att jag ska hem till henne vid elva imon och så ska vi sola lite och bara snacka en massa skit, ska bli så roligt så.
Hon har ju skvaller om denne nya killen hon har börjat träffa, och ja, jag har ju också lite skvaller om en gutt :O
Sen kommer vi säkert halka in på nörden som vi har genemsamt haha, sicken liten råtta :) Inte lätt alla tider.

Jag skulle egentligen hem till Emelie ikväll, men då hon var i malmö igår där hon var modell för en butik som skulle göra casting för sina brudklänningar så blev det att hon stack ut på stan efter det och har blivit enormt hes och förkyld, så hon blev trött framåt kvällen så jag sa att vi skulle ställa in vår kväll och att hon skulle gå och lägga sig.

Och det är just det jag också ska göra nu!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0