They call me the Painter

Okej, då var jag äntligen klar med mitt nya snygga rum! :D
Har även målat lite motiv inne på toaletten för att fräscha upp där inne också.
Så jag lägger upp lite bilder nu på mitt mästerverk, sen måste jag göra mig iordning för jag ska med till Filipstad idag.
Josefin är därifrån och har bjudit med mig, Frida och Eleonor.
Hennes mamma jobbar på badhuset så vi har hela badhuset för oss själva ikväll!! Det kallar jag girls night haha
Sen imon är det Oxhälja eller hur fan det nu heter, någon stadsfest typ.

Jaja, här kommer bilderna.

Puss hej



Det var inne på toan det.. men nu kommer rummet! ;)

Före:


Efter:



Man såg väldigt fin ut efteråt :D haha

Kommentarer
Postat av: Micca

va fint det blev! kommer du ner o målar till oss med du som kan ? ;)

2008-09-06 @ 23:47:38
URL: http://livetirosa.webblogg.se/
Postat av: mamsen

wow jättefint stumpan, men ska du ha sängen vid fönstret??

2008-09-08 @ 11:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0