Massage av Kermit

Var in till Frida senare idag för att få min massage, fy fan va ont det gjorde på vissa ställen.
Hon sa att hon har aldrig stött på någon som är så stel som jag i axlar, nacke och rygg.. illa, inte konstigt att jag har haft huvudvärk i 13 veckor nu då.
Men det känns lite bättre nu efteråt faktiskt, ny massage på onsdag.

Sen blev det att jag stannade kvar och snackade en massa roligt skit med henne, hehe... Lite om allt möjligt, lite om skolan, om igårkväll och andra grejer.
Simon kom över senare och då började vi disskutera hans klass lite, om vilka som kunde duga och inte duga haha. :D

Men nu måste jag sova, vi ska på studiebesök imon med klassen, en massa hotell.. något i leksand, tellberg och rättvik. Sen ska vi hem till rektor micke och äta middag.
Mysigt!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: mamsen

Du SKA bli sån som skriver i tidningar om upplevda resmål, jag skrattar o snyftar o blir arg om vartannat när du skriver, jätteduktigt stumpan.

2008-09-09 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0