Flyg?

Tack alla ni som är glada för min skull !!! :)

Jag letar flyg som en tok, och även på de små specialsidorna som jag har fått av några lärare men ändå hittar jag inget under 11.000kr..  =/
Men men, hellre det ärn 16.000 haha

Ska boka flyg imon i alla fall..
Ikväll ska vi sitta och planera lite.. prata boende, vart vi ska vara vid jul och nyår, lite platser vi ska besöka och våran packning.
Jag kommer antagligen hem nästa helg! WOAH jubel! höhö

Men nu, måste jobba vidare.
Och ja just det.. mitt under allt detta jobb så krashar den bärbara datorn.. det kom ju lägligt.. NOT

Vi håller även på att planera våran Kina-resa också! :D Wopido!

Puss på er!

Såhär kommer jag, Frida och Josefin sitta snart! ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

HMM man får inte vara blöt om fötterna HELA tiden o sen har dom ingen dricka heller?!! MEN SKIT I DET puss puss

2008-09-25 @ 11:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0