Ensam kvinna söker

haha skulle bara se hur många det var som kom in på min lilla sida :D
Det var så att Micca drömde att hon var med på "Ensam mamma söker" programmet och då kom vi överrens om att jag skulle ha detta som en rubrik idag mahaha.

Sitter i skolan just nu, hur jävla booring som helst.
Vi har ett ämne nu som är så jävla tråkigt, och snart ska vi gå igenom hur man dukar upp ett fint bord med blomsterarrengemang och hur man serverar tallrikar.. Blarh! Som om jag inte kan det redan då jag jobbat inom servitrisjobbet?!
Mer än hälften av klassen har jobbat med det, men ändå ska vi göra det.. blöh

Dagens repliker:

Jag: du är en Looser hehe
Quinta: neeeh jag är ingen Looser, jag är en Loserina
Jag: Wohopido a loserina, stupida


haha jaa roligare har vi inte haft det.

Och ett bigabaouta grattis till storebror idag som klarade sitt körkort!!! :D:D:D:D WIIIIIIE

Kommentarer
Postat av: Micca

haha hur många blé d ?

2008-09-15 @ 19:41:30
URL: http://livetirosa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0