Databegravning

Svar på mammas fråga:
Skillnad på blogg och resedagbok är att här i bloggen kan man skriva om allt möjligt, vardagliga saker som händer i sitt tomma lilla liv medan på resedagboken skriver du om vad som händer under tiden i din dåvarande resa.

Ja, nu är det såhär att jag har inte skrivit på länge eftersom min dator har gett vika, han gav upp, kallade in sina får, gick över på andra sidan.. helt enkelt, datorn har dött..
Den bara dog en dag och inte går den att laga för datorn är för gammal och sen var det någon säkringsgrej inne i den som kostade mer att laga datorn än att köpa en ny.. så det kändes ju lägligt.. NOT

Så jag sitter på skolan efter att vi har slutat för att betala räkningar och göra lite andra behov. :D
Känns ju megakul....

Jaa, idag är det bara 18 dagar kvar tills vi åker mot arlanda!
Herregud, känns fortfarande bara som en lek..

På onsdag kommer jag HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är hemma på kvällen där någon gång, ska bli så äckligt skönt att komma hem så det är inte sant.. sist jag var hemma var den 3 augusti då jag skulle köra upp hit.
Har sådan hemlängtan så jag kan bara börja gråta för ingenting ibland.. =/
Men men, hem och bota mig! :D
Sen måste jag ju träffa alla nu innan jag försvinner i tre månader, ner till VÄRMEN ! ;)
Jaja, hata mig inte, inte mitt fel att ni är avis! ;) hihihihi

Det finns en blogg som jag, Juppi och Kermit har skaffat åt er så att ni kan följa våran tripp där nere, vi kommer skriva i den så fort vi kommer åt en dator. Ja självklart kommer jag skriva i denna också men det mesta kommer stå i den andra bloggen.
Så här kommer adressen så lägg in den i eran favoritlista, bredvid min bloggadress ;)

scottare.blogg.se

Har för mig att jag har skvitit detta innan men skitsamma, bra med en påminnelse.
Scottare är då för att vi är elever på SCoTT. :P

Var och vaccinerade mig idag, mina första tre sprutor, har två kvar nu..
känns i armarna faktiskt, min högerarm som bara fick en spruta hade jag väldigt ont i fram till två tiden typ..

Men jajaja, nu måste jag hem och äta, jag svälter!

Ha det gött och har jag inte skrivit här sen innan så ses vi till helgen!

Micca- jag ska försöka komma ner till dig, även farmor ville ha ner mig innan jag åker till malaysia!
Florije- jag kommer på torsdag! jag LOVAR! (L)
Michelle- jag har inte raderat dig.. =)
Malin- hoppas du trivs i London, saknar dig (L)

Kommentarer
Postat av: Micca

Kan ju dock inte fatta att inte jag fick ett (L)

men ja, jag får väl försöka kunna somna ändå



KÖSSSSSS<3

2008-09-29 @ 23:21:05
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0