Bilen är min

Pratade med Micca en lång stund idag.. är så skönt att kunna prata av sig för henne ibland. Sen var det hennes tur att prata av sig till mig haha.

Efter ett tag blev hennes lille son lite väääl högljudd där i bakgrunden så jag fick ta och prata med honom också, frågade om han var glad över kaninen Emmie, men han kallar henne Memmie, fast idag hette hon Mimi enligt honom haha.
Sen frågade jag om han saknade mig och då sa ha yuaaa, och sen frågade jag om han var söt och då sa han Jaaaaaaaaaaaaaa, och sen frågade jag om han hade fisit och då sa han tvärt nej!

Hahaha han är ju bara för underbar och jag saknar dom båda otroligt mycket båda två!

Micca kom in i mitt liv och gjorde stor förändning från vem jag var innan till vem jag är nu och jag är djup tacksam för hennes stöd och hjälp, sen blev utbudet till det bättre, hon fick sin lille grabb.
Jag stöttade henne med hela mitt liv under hennes graviditet som tack för att hon hade hjälpt mig så mycket och jag stöttar henne fortfarande så mycket jag kan även om jag inte bor nära henne.

Dom två är mina stöttpålar och jag är tacksam varje dag över att jag har dom i mitt liv!

___

Camilla och Nati har lånat min bil otroligt mycket dessa tre veckor som gått och nu vill de låna bilen för att köra med släp hem till Kinna och Falkenberg men jag är inte så säker ifall jag går med på det..
Dom har ju precis inte varit så duktiga med att lämna tillbaka bilen med bensin i den..
Så troligtvis blir det ett nej.
Jag hade gärna åkt med hem men jag vill inte svika Frida som fyller 20 år på fredag.


Kommentarer
Postat av: Micca

Naaw nu blev jag rörd :)

Du är våran älskling o vi saknar dig här nere, när du lämnar landet där uppe har vi första ting <3 Puss love you <333

2008-09-22 @ 22:48:54
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: mamsen

jaha du,, då vet jag att du stannar kvar, tycker jag att du gör rätt i. Kanske ska du kolla jobb i Kristianstadstrakten ??? eller hur Micca+

2008-09-23 @ 13:29:18
Postat av: Micca

ooh ja ! jag håller med mammsen, jobb i kristianstad hade inte varit helt fel ;D

2008-09-23 @ 13:41:08
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0