All by my self

Cicci åkte iväg vid halv tolv i förmiddags, kommer inte tillbaka försen på söndag så nu är jag själv fram till imorgon kväll.

Camilla ringde och berättade att det fanns plats i en bil, sen skickade hon numret till han som skulle köra så jag skickade vidare det till broren, så nu har han skjuts upp hit! :D
Jävla Niklas till att inte komma då!! :(

Sen såg jag att jag hade sett att jag fått ett mms från Micca, en bild på hennes och lillfisens nya underbart söta kanin som ska heta Emmie, sååå fin hon var! :D
Dröjde inte länge försen hon ringde upp heller haha, så vi pratade lite sådär när hon var påväg till skolan.

Men men.. Dagens Outfit:



Mm, dagens slappe faktiskt. Händer ingenting då vi inte har skola idag heller och inte imorgon, väldigt skönt faktiskt.
Och varför jag har jacka, mössa, sjal?
Eh ja, jag gick faktiskt ut då jag ville hyra film, kan ju inte sitta inne i lägenheten hela dagen, just därför jag har ytterkläder på mig.. doh!
Väldigt kallt här nu faktiskt, känner att vintern är på väg, går inte att gå ut utan sjal eller mössa nästa.. =/

Filmen som jag hyrde bled "27 dresses", har fått order av att se den och eftersom den filmen som jag egentligen ville se "Ps. I love you" inte hade kommit hit än så fick det bli denna..
Fast jag ville även hyra "Underbar och älskad av alla" då jag har läst boken. :P
Men jaja, en annan gång.

Nu blir det maaaaaaaat för min del!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: mamsen

VA !! ska inte Cicci vara med på festen??

2008-09-19 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0