Whopa!

Igar skulle vi testa pa fotskrubb, och det vara saaa skont!
Var nagon kaffepulver med olja och vatten som dom hade och masserade med pa benet och foten.
Sen nar vi hade fatt det sa skulle vi ge det tillbaka haha.
Efter det skulle Juppi och Frida lara sig hur de gjorde nar kunden lag pa massagebanken sa eftersom jag inte e massor sa fick jag lagga mig och alla som jobbar var dar inne for dom e valdigt villiga och glada for att visa.
Sa nar jag la dar sa var det en som visade lite pa mitt ben hur dom kunde massera, och nagon var pa mina axlar och masserade och nagon rygg.. haha mycket skont!!

Sen idag skulle Juppi och Frida lara sig gotmassage sa jag fick vara den som satt och fick den och det var med valdigt skont men ocksa lite obehagligt ibland.
Sa det skadar itne att vara pa ett spa och ha praktik haha.
Jag fick sitta i receptionen lite idag och Adeline gick igenom hur det kunde ga till om en kund kom in och sen vilka paket och behandlingar som fanns osv.
Sen ringde telefonen och jag fick svara, tack och lov sa var det bara nagon som ville tala med Jeanette sa jag gav over telefonen hehe.

Mer om vad som hander kan ni lasa pa andra bloggen.

Puss pa er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0