Däää najs!

Ja vi hade ju då Thai-afton i tisdags och de blev en stor succé. Det blev jättesnyggt, underbart god mat, fullt med glada sommarklädda människor och härlig stämning! :D
Alla uppskattade det och tyckte att det var mycket bra gjort !!


Jag och Cicci satt och hade hand om inträdet :)


Jag, Anna, Frida och Linda


Jag och Frida

Sen kom ju Sanna i onsdagskväll!
Vi hade flummigt och roligt som vanligt, vi var uppe till kvart över två på natten innan vi somnade. :P
Men vi kom upp dagen efter i alla fall.. Jag skulle vara i skolan 11.30 för att ha avsked med klassen. Blev ett riktigt kramkalas som jag har skrivit innan.
Igår så åkte jag och Sanna in till Mora för att leta upp svarta kostymbyxor till mig som jag ska ha på praktiken. Fick mail om att vi skulle ha det, skjorta/blus hade dom där till oss.
Sen satte vi oss och fikade på kaffestugan, gottigotti!
På kvälen blev det läsk, chocklad och självklart en massa flumm!!! :D
Nu har hon åkt och lite tråkigt är det... för nu är jag själv då Cicci åkte hem igår förmiddag..
Men jag kommer underhålla mig själv med att packa, rota runt här hemma och se ifall jag får med mig allting.

Tack Sanna för de fina dagarna!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0