Avsked

Träffades i skolan idag halv tolv med klassen. skulle lyssna lite på hon som vi gör ett arbete åt men det gick relativt snabbt.
Sen sa vi hej då till varandra där så det blev ett riktigt kramkalas.

Efter det gick jag ner till datasalen där Sanna satt och väntade, japps hon kom igår hon :D
Vi låg vakna till 02.16 igår faktiskt. :D höhö

Är bara åtta dagar kvar nu, dock ingen resfeber ännu men jag klarar mig, vet inte om det kommer komma.. kanske när jag har landat, men då är det väl lite försent?

Jajaja, nu måste jag fortsätta med det förbaskade engelska arbetet som ska lämnas in imon.. har suttit sen halv ett och sagt att jag måste jobba lite på det men jag kommer nte så långt med det hehe..

jäjä, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0