Ute på vift

Var ju på Rix FM igår, väääldigt kallt men ändå riktigt kul!
Har bilderna på min kamera så jag har lagt upp bilder från deras hemsida istället.

560782-13
Sanna Nielsen med Empty Room, så fint så fint

560782-12
Rix Morgon Zoo, haha dom va bara för roliga!!!

560782-11
Jason Mraz med låter Im Yours

560782-10
Kate Ryan med låter Ela Ela

Var även en del andra artister, Linda Bengtzing kom in och det första hon sa var:
Oh ni är det snyggaste jag sett
sen hör man trummor lite dovt i bakgrunden och hon börjar sjunga:
FÖR JAG LJUGER SÅ BRAAAA
hahahaha så roligt.:P
Sen efter låten så sa hon att hon bara skojade och sen skämade hon vidare och hoppade i sina stilett klackar, haha helt rolig.

Imorse så var jag duktig nog att vara tidig till pendeltåget imorse, hittade Metrotidning och började läsa med musik i öronen, tåget kom och jag hoppade på.. Micca ringde efter någon minut och vi bablade på som vanligt.
När jag tittade upp och ut genom fönstret så såg jag; Upplands Väsby
OH SHIT! jag har åkt fel håll !!!!
Så hoppade av stationen efter, ställde mig andra sidan och hoppade på rätt tåg tack o lov.
Skickade till chefen och berättade vad som hände och att jag kommer bli sen då han svarade:
Okej bara du lovar att du inte satsar på guide
hahaha som jag skrattade. :P
Väl framme så vägrade Micca låta mig lägga på, sån tönt hon äääärrr!!! Men jag blev av med henne till sist och gick in, fan va trött man kan bli på henne ibland asså, men säg inte det till henne bara.

Sen idag så skickade vi mail till en kund ang hans resa.
Skrev: helgbiljett F1, fredag-måndag på hotell "va det nu hette" och sen pris, då han svarar och frågar vad som ingår i priset, ifall transfer ingår, hur många hotellnätter.
EEHH?? snacka om trööög, så chefen sa; ja men då svarar vi: Tyvärr så klarade inte du vårt IQtest så vi kan inte sälja en resa till dig.
hahahahahaa vi hade lust men gjorde inte.

Och nu är här en arbetskollega till chefen och tramsar, gick fram till alla de prylar som företaget fått från olika bolag, lyfter på den lilla hundstatyn och säger VOFF VOFF.
hahaa så kul :P

Jaja, jobba vidare nu jaa.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Micca

S T F U cp sär ; )

2008-05-16 @ 12:19:19
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: mamsen

upps,lite grodor hoppa ut tror jag

2008-05-18 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0