Trött som få

Igår var det en lustig dag, vaknade på depphumör men frammåt lunch så piggade Micca upp mig med hennes sjuka humor ;)
Hon sa såklart en massa sjuka saker som jag hade svårt att hålla mig för skratt för och inte kan jag sitta och skratta på jobbet så jag gömde mig bakom skärmen, knep igen munnen och skrattade inombords så det rann tårar ur ögonen haha.
Ringde sen upp henne på min lunch precis då hon sa något knas om att jag skulle kunna vara den som sa en mening i hemglassreklamen
-min farsa jobbar med hemglass, brorsan likaså, så det var inget snack om vad jag skulle bli.
haha vet inte varför hon tänkte på mig när hon hörde den men kul var det, jag skrattade då jag ringde upp och då hon svarade med hemglassmelodin.
jag satt ute i solen och drack min fanta då hon säger något som jag var tvungen att skratta åt samtidigt som jag tar en stor klunk, så jag satte det i halsen och skulle säga att jag fick det i fel halsväg men det kom istället ut;
- Oh nej jag fick fanta i munnen..
jag skrattade direkt efteråt för jag kom på direkt att det kom ut nåt annat än jag tänkte på och Micca skrattade då inte lite hon heller hahaha.

Kvällen gick åt ungefär på samma sätt haha, men så gjorde Miccan min fina design på min blogg också ;)
Sen höll på vi att somna båda två så vi loggade.

Idag så ringde hon såklart när jag stod i duschen, hon kan helt enkelt inte få nog av mig !! :D
Och nu under tiden jag "jobbar" så skickar hon sånna trevliga sms som ex, bitch, cpcpcpcp, nä din fä, osvosv
lika trevligt varje gång.

Men nu ska jag jobba vidare lite till och fortsätta terra micca med liknande sms.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Micca

haha, så sjuka e vi

2008-05-13 @ 19:39:50
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: mamsen

mmmmmm kan bara hålla med

2008-05-18 @ 16:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0