Radio Live

Idag på jobbet så fick jag naturligtvis ringa upp nya restauranger idag då chefen inte fick tag på någon igår kväll för den 15gruppen som ska ha lunch.
Hatar att ringa när han bara sitter och lyssnar typ haha, så jag letade efter någon bra restaurang väldigt länge, sen när jag hittade en så satt jag och gjorde annat tills hans telefon ringde, vilket tog en timme hehe sen ringde jag och nej, dom hade fullt.. bajs med.
Leta om på nytt, hittade en annan, sitta och vänta i 1,5timme haha, sen ringde jag och wohoo dom bokade in min grupp. :)
Så nu väntar jag på fax från dom med menyer, väntar även på mail med menyer från den restaurangen jag ringde igår som jag bokade in middag på.

Efter jobbet så ska jag till tha crazy lady och hämta lite finare kläder och headset till telefonen.
Sen in till stan och möta upp Cicci då vi ska titta på Rix FM festival på kungsträdgården vid 19 ikväll :P
Skickade sms till Ivo för att se om han ville med men han var sjuk, Josse skulle tyvärr jobba så hon kunde inte, Jonas hade nåt med bilen så han kunde inte plus att Marica var här..
Så det blir vi två som vanligt..
Ja fast Ciccis syssling frågade om vi ville ut senare ikväll och partaja, vi skulle fundera på det, får se om vi är pigga nog till att göra det.

560782-9

Cicci och jag när vi tittade på studentkarnevalen i lördags, väldigt roligt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Micca

vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi vicky e säxi

2008-05-16 @ 10:42:35
URL: http://miccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0