Oturs tisdag

Måste bara erkänna en sak.
Jag har fobi mot svängdörrar! Jag hatar dom! Får panik!
Ska hinna med att gå efter den som är framför samtidigt som du har en kommande efter dig, plus att det alltid ska med människor emellan som tror att dom får plats och så är det för trångt och så fastnar den. Hatar hatar hatar!!
Och när jag skulle till Orsa i fredags så åkte jag med tåget från arlanda, och va tror ni dom har? Jooo svängdörrar, men inte en utan TVÅ direkt efter varandra.. aaah trodde jag skulle dö haha
här är bild på katastrofen
560782-29Och bild som jag tog i bussen på väg till Orsa som blev så fin:
560782-28
Idag har det inte varit min dag!
Har haft huvudvärk hela dagen, missade både tåg och tvärbana imorse så jag kom en kvart försent, missade när Cicci kom till centralen vid tjugo över så hon ringde som en tok då jag babblade på med Micca som vanligt så jag mötte upp Cicci vid halv...
Vi satte oss på en bänk vid Djurgården och åt glass, jag ville ha kulglass men det var slut så fick nöja mig med mjukglass..
När jag kom till Väsby station så kom jag lägligt så jag missade bussen, så fick sitta och vänta i tolv minuter då jag ringde Michel, han kom hem från Thailand igår juuu. Han blev glad över att jag ringde men retades med att vi missar varandra igen då han ska vara i Halmstad och jobba nästa vecka.. Faaaan!! Och sen kunde vi inte prata mer än i typ fem minuter för han skulle hoppa av tåget och sånt.. Så får ringa imon..
Kom hem vid tio över nio och slår huvudet i trappa, för det hjälpte ju mot min huvudvärk.
Men nu skiter jag i det här och går och lägger mig!
Hoppas ni har haft en bättre dag!
Natti natti

Jag och Cicci med glassarna och vår utsikt:
560782-27560782-26

Kommentarer
Postat av: Miccii

naaw stackars slicky! men du fick en film på puppy o du fick prata med miccan på morronen hihi

puss

2008-05-28 @ 08:32:05
URL: http://miccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback