Ösregn i Sthlm idag

När jag kom hem igår så var jag så slut så jag tvingade i mig maten, tittade på tv lite men somnade framför den så vid tio hoppade jag i sängen.

Va och lämnade nyckeln igår med och fick mina 500:-
Gick smärtfritt faktiskt, skönt det!

Sen drog jag in till stan och fick ändå inhandlat lite men dock ingen klänning :(
Hittade tre jääätttefina klänningar få Jane Lorman eller va fasen den affären nu hette men dom klänningarna passade visst bara på skyltdockor haha.
Så det blev ingen klänning och fanken va svårt det skulle vara att hitta en hood tröja då utan dragkedja?!
Gick till stadium för dom brukar ju ha men neeej då inte nu.
Gick till H&M men där hitta jag inte heller någon, gick till Mango, Vila, Sisters, Manhattan, Gina Tricot men nääädå ingenting.
Gick till Cubus och då va alla som var kvar bara i XS eller S. men jippie då så jag började ge upp hoppet då jag såg en grön arm bland högen av alla mörkblå och gråa hoodtröjor, drog fram den och DÄR VAR DEN! :D
Sån lycka, jag sprang till omklädningsrummet och den satt perfa! Så den tröjan blev det hehe.

Sen gick jag till Åhlens City och köpte mig två par solglasögon och sen till Colour City och köpte en parfym.
Sen var dagen över och jag åkte hem.

560782-23



560782-21




560782-22


Kommentarer
Postat av: Miccii

jassååå d blev davyy :D woho

2008-05-21 @ 16:00:02
URL: http://miccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0