orka sthlm

Aldrig mer ska jag vara inneboende hos någon i Stockholm som jag inte känner.
Hon är som sagt inte klok i huvuet, och jag berättade för chefen och han tyckte också att hon hade ett antal skruvar löst. Så nu blir det att jag flyttar hem till Cicci ikväll, sen på fredag till mammas kompisar tills praktiken slutar, sen ska jag heeeem!!
Jobba hela sommaren och sen tillbaka till skolan i augusti igen.
Ska bli skönt att komma härifrån faktiskt, redan trött på staden, även om jag hittar förvånatsvärt bra :D hehe
trodde jag aldrig att jag skulle göra.

Måste även skriva ner vad som hände på jobbet för lite stund sen haha.
Jag skulle boka in 15personer den 13/6 och 20personer den 14/6 på någon restaurang i Innsbruck i Österrike, jag fick fyra telefonnummer till fyra olika, så jag började ringa.
Den första var fullbokad hela veckan, den andra kunde inte engelska så han upprepade sig bara i telefonen att jag skulle faxa, en skickade oss till telefonsvararen heela tiden då vi testat fem gånger och den sista kunde ingen engelska, och då jag frågade om någon annan så sa hon nein och väntade någon sekund sen bara la hon på luren? haha
Så jag fick sitta och leta upp nya, ringde tre till då alla tre sa att dom inte tog emot beställningar.. suck, hoppet började falna, men seeen fick jag kontakt med en, fick inbokat till båda grupperna och han var så trevlig, kallade mig mam haha, sen när han fattade att det var från Sverige, Ooh sweden ooh okej hehe.
haha vet fortfarande inte om jag ska ta det positivt eller inte hehehe.
Men nu, jobba vidare i en timme till sen slutar jag och sen "hemmet hos toktanten" och packa packa packa

Kommentarer
Postat av: anna

svar: tack! ja jag tyckte den blev ball :)

2008-05-14 @ 15:51:13
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0