Orka måndagar

Kunde inte sova inatt, gick bara inte.. dels för den otroligt jobbiga sängen plus att jag kunde inte tänka på annat än torsdags...
men tack och lov så skickade Balaz mitt i allt och undrade varför jag aldrig ringde, så jag fick snällt ringa upp honom.
Vi pratade i 20 minuter om lite allt möjligt, sen när jag la på så somnade jag relativt snabbt då tankarna kom på andra banor.
Natruligtvis vaknade jag halv sju som vanligt, av att höra henne klampa omkring i lägenheten som en elefant som hon är..
Men jag lyckades somna om igen men vaknade vid åtta då jag fick ett sms, av helt fel person.
Orkar inte just nu, inte idag i alla fall.. jag vet inte varför men jag var snäll nog att svara på smset, fattar inte varför jag inte bara kan säga till att jag inte vill just nu, säger till när jag är redo igen.. ??
så trött man kan bli på sig själv, att jag inte kan acceptera för mig själv att jag måste tillåta mig själv att vara lite ledsen över det här istället för att fejka och verka uppåt mot alla som om inget hänt.. blö
men nu ska jag jobba lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0