Nyinflyttad på nytt

Ja, jag flyttade ju in hos Pia och Ingemar igårkväll efter att jag hade åkt till lägenheten och packat alla mina saker, pratade med Micca under tiden jag packade med.. men som tur var så hade hon besök med så jag slapp höra henne hehe.

När jag kom hem hit så var maten framdukad, gottigott!!
Sen somnade jag relativt snabbt, jag tittade lite på tv, talang och lite av mumien.. men orkade inte så jag somnade till den.

Idag så blev jag väckt av Pia vid halv tio då frukosten var klar, sen satt visade Pia mig vart alla saker var i köket så jag skulle hitta lättare, sen samlade jag ihop en hög tvätt så hon kunde tvätta, sen hoppade jag in i duschen och drog in till stan där jag träffade på Jonas.
Sen efter en kvart kom två gamla kompisar till honom så vi satte oss för att fika på teater caféet. Mysigt och kul hade vi.
Vid tre mötte vi upp Jonas tjej Marica som blev glad över att se mig och jag detsamma såklart! hehe, sen skildes vi alla åt, jag gick runt i lite olika affärer, sen åkte jag till lägenheten för att hämta min sista lilla väska, tack o lov så var hon inte hemma, sen åka tillbaka hit då maten var klar och jag åt så mycket så jag fick ont i magen och helt trött, så nu ska jag sätta mig framför tvn och falla in i sömnen hehe.

560782-14


Micca jag ser dig!! ;) haha

Kommentarer
Postat av: Your Gossip Girl

Hejsan!
Ta gärna en titt på min blogg, - du kommer inte bli besviken! Glamour och skvaller är ledorden. Den har just fått sig en liten make over dessutom.

Kram, Your GG

2008-05-17 @ 22:04:22
URL: http://yourgossipgirl.blogg.se
Postat av: Miccii

hahahaaaaaaa

2008-05-18 @ 12:58:12
URL: http://miccii.blogg.se
Postat av: mamsen

Hej turgumman, jag är jätteglad att du kommit in hos Pia o Ingemar äntligen. Om nu allt står framdukat så hoppas jag du hjälper till att diska o plocka undan ??? Tvättar Pia till dig? det klarar du väl själv eller Pia kanske vill för hon har ju inga barn att skämma bort? bara så dom inte känner sig utnyttjade. Det ska bli jättekul att komma upp o hälsa på er. puss o kram så länge

2008-05-18 @ 14:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0