Naturligtvis

Han svarade vid tolv med att han inte hade tid igår och han var sjuk så han skulle ligga hemma imorgon så då kan vi prata lite om jag ville ...
Blablabla, som jag misstänkte.. men det var inte så att han var sjuk igår, då var det bara andra saker, vad han nu vill mena med "andra saker".
Och idag skulle han mest vila så var inte säkert att vi kunde prata ikväll, han lovade inget sa han.
Nä jag vet, jag kan redan dina repliker och sättet hur du ska agera innan du ens gör det.
JAG KAN DET! Har varit med om det förr OKeeejJ?!?!!

Så jag svarade som han, jag slutar imon vid fem om inte tidigare, det vet jag inte, men hör av mig om jag får någon tid över.

BLAAAARHH
Så jävla trött på detta! Fan! Hur kunde det bli såhär?!
Här öppnar man sig, säger sånt som man aldrig sagt till någon annan, låter honom komma in på en och få honom förstå hur jag fungerar och så träffar han en annan som typ någon jävla plan B och när den planen funkar bättre än mig så pang bom överkär på en helg och lämnar mig där jag sitter helt förstörd.
WIIIIEEE så glad jag blev för det, och vi kan vara vänner?! JAAa för sånna har jag ju inte och jag vill gärna ha en vän som aldrig har tid över för mig också!
Har fan gått över en vecka nu!!
Inte ens mina andra vänner går det en vecka emellanåt då vi pratar.
Fi fan..

Tröttsamt!
Men nästa helg kommer mamma och då ska hon ta hand om mig och så ska vi planera hämnd :P haha
Neeh då inte ska vi det, ska bara kasta skiten i soptunnan!
Ska mysa på staan, ska se om hon vill gå på bio med.

Det ska jag nog göra imorgon kväll med Cicci, gå på bio asså.
Vi har ännu inte bestämt film men ingen brådska. :)

Nu ska sjuka jag jobba vidare, och ja jag är sjuk så det är därför jag inte hör av mig till mina vänner eftersom jag inte har tid med det nu när jag är sjuk så ni vet..
SUUUUUUUUCCCKK!!!!!! Ren bullshit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0