Myshelg

Helgen var underbart skön, verkligen en sådan helg som jag behövde!
Fredagen gick ut på att åka in till centralen och möta upp Cicci och sen hennes syster som skulle komma då vi skulle leta studentklänning åt henne.
Men då hon kom fredag kväll så letade vi inte så värst mycket utan bara gick runt på stan lite och sen tittade vi på bio, What happen in Vegas, haha asså om man inte sett den så bara MÅSTE man se den, fy fasen va man skrattade genom heeeela filmen!! Bara måste ha den själv hahaha.

På lördagen skulle vi ses tidigt på centralen för att shoppa åt syrran, klänningen hittade vi förvånadsvärt snabbt, efter en timme, sen hittade vi väska bara 10minuter efter det, sen var det ju skorna.. aldrig var det några som passade, var sköna, såg tillräckligt bra ut så det tog längst tid, vi fick till och med göra matpaus mitt under skoletandet så vi satte oss i hettan.
Fortsatte leta skor men gick inte bra så vi tog paus och satte i oss en varins glass, för inne i stan var det extremt varmt eftersom det inte blåste heller.
Men till slut hittade vi skor till henne, precis lagom innan hennes tåg gick så vi lämnade av henne, sen begav cicci och jag in till kungsgatan för att se studentkarnevalen, haha så rolig, massa roliga uppfinningar dom hade gjort som dom kom med.Så det var roligt, men sen åkte Cicci hem och jag åkte till Pia o Ingemar för att grilla med dom och ingemars mamma.
GOOOTTT som vanligt hehehe, fick även en god liten drink med.
Sen somnade jag snabbt så fort jag la mig på den sköna sängen.

Idag väckte Pia mig halv tio då frukosten var klar, sen gick hon och jag till blomster butiken för att hon skulle köpa present, för dom skulle iväg vid tvåtiden, så när dom åkte fick jag nyckel, sen gick jag ut och la mig i trädgården. Fick gå in igen efter 2,5 timme då jag började bli lite rosa om överarmarna, vill ju inte bli röd heller.

Sen åkte jag vidare vid femtiden då Miccan ringde och berättade lite vad hon höll på med hehe. Hörde minsann grabben i bakgrunden där han hade att göra med alla sina saker hehe.

Så nu sitter jag här i äckliga lägenheten, skönt att flytta till helgen!!!!
Men nu ska jag ääta litta, Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0