Måndagar alltid lika sega

Ja, det där med att gå upp när klockan ringer funkar visst aldrig på mig, den ringde 0700 men jag gick inte upp försen 10 över och direkt in i duschen.
Sen satte jag på radion och åt frukost i min ensamhet hehe.

Har inte hänt så mycket mer än att jag skulle köpa nytt 30dagarskort då han tydligen trodde att jag inte hade fyllt 20 så jag fick det på reducerat pris.
420:- istället för 690:-, ja jag klagar inte hehehe.

Är enormt hungrig och jag får inte gå och äta försen om en halvtimme, sååå segt.
Hela denna dagen är seg.. böh, tycker inte om måndagar.

Ikväll har jag inte planerat in något, ska bara vara hemma och ta det lugnt, Pia och Ingemar skulle komma hem lite senare idag sa dom men eftersom det tar så lång tid för mig att komma hem så är vi nog hemma samtidigt hehe.

Imorgon ska jag lämna nyckeln och få mina pengar, hoppas hoppas att hon inte krånglar imon då!

Men nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: mamsen

MMMMM hoppas vi, annars jä....

2008-05-19 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0