Längta!

Ja, jag har inte mycket mer att säga än att mamma kommer imorgon och jag har längtat efter henne massooorrr!!!!!
Pratade även med min ena storebror innan idag med, saknar honom också, ja och min andra bror också såklart, saknar HELA min familj!
Vill bara hem till dom Nununununu!
Längtar såå! Och mamma sa med att vi skulle ner till helsingborg till brorsan och hans sambo och shoppa eller bara vara.. ooh va jag längtar till att man bara kunde göra det..

Igår ringde Balaz med, ringde lagom tid då jag stod och borstade tänderna. :P
Pratade på som vanligt om att han hade tråk på jobbet och om att jag ville hem, sen försökte jag övertala honom om att komma till Halmstad i sommar men som vanligt så lyckades jag inte så bra med det.
Slutade bara med att han sa att han skulle dit, men inte för att träffa mig..
Sån fis han äääärr! :P

Men idag har det varit en lång dag.
Micca ringde när jag satt på tåget till jobbet, precis då jag satt och tänkte på henne haha. T E L E P A T I ! :)
Sen ikväll blir det pannkakor till middag. jag ääääääälskar pannkakor!!! Kan äta hur många som helst! GOTTGOTTGOTT!!!!

Men nu ska jag snart sluta så ska göra det sista sen knalla iväg här ifrån.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0