Gooooog morgoon!!

Gissa vem som har sovit gott inatt?!?! JO JAAAAG :) :) :)
Helt underbart, fast jag vaknade ju halv sju som vanligt.. suck
Den kossan har gjort så jag har kommit in i den rytmen att vakna halv sju då hon brukar smälla med skåpsluckor, prata högt och stampa med fötterna när hon går..
Så tröttsamt, men när jag vaknade hal sju idag så var jag mest bara glad, just för att jag vaknade någon annanstans, så jag somnade glatt om igen hehe.

Skulle använda Ciccis vågtång, men jag brände mig 4gånger! AJ
så har brännmärke på mitt lillfinger nu.. wie eller not
Men naturligtvis så missade jag tåget som skulle gå 9.03, och jag missade även nästa som gick 9.18 men jag kom med det som gick 9.33 haha
Vet inte vad jag höll på med men jag lyckades alltid titta på klockan när det var tre minuter innan tåget gick och det tar 8min att gå från Cicci till stationen.. Öööhh.

560782-8
Var väldigt kallt imorse.. :(


Men nu är jag på jobbet i alla fall. Så ska jobba lite nu, höres senare.
Ciao for now

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh tack detsamma :) Hoppas du får en finfin dag!

2008-05-15 @ 13:27:23
URL: http://tgif.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0