fax-skoj

Den sista timmen på jobbet blev jag lämnad själv då chefen skulle iväg på något möte.
Jag ringde två restauranger i Innsbruck men ingen av dem kunde ta emot mina stora grupper.
Sen faxade jag till en annan restaurang med då jag kom in på bushumör.

Jag letade upp ciccis praktikplats hemsida, letade upp deras faxnummer och skrev upp det.
Ritade en fin bild och faxade iväg.
Då hon är själv denna veckan så tänkte jag att det inte skulle göra så mycket med att hon skulle få en kul bild via faxen från mig.
Efter en kvart frågade jag henne om hennes fax fungerade, då hon sa att hon vet inte hur den funkar då den går via datorn.
Så jag sa att hon skulle kolla om hon hade fått något, hon höll på en stund och visste inte hur man gjorde och att det inte kommit något.
Och kommer det inget så kommer det lägga sin i inboxen i mailen så ALLA kan se faxet, även kontoret i Florida.
HAHAHAHAHAHA tyckte jag var vääääääldigt kul då bilden såg ut såhär:
560782-20



Jajaja, fick personalen något att skratta åt i alla fall hahaha. :D
Sen när jag kom hem så höll Pia på med maten, och mitt under ätandet så ringde Micca hehe.
Hon ska klippa sig imooon ju, klippa page så som jag skulle ha gjort men blev inte av.
Sen har Pia och jag varit ute och gått en lång runda då hon visat vägen till busshållplats nummer 2.

Men nu ska jag slänga mig framför tvn hade jag tänkt.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Micci

hah busigt

2008-05-20 @ 17:45:45
URL: http://miccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0