tramsigt!!

Jag vet att jag sa att bilder från avslutningsfesten skulle komma upp igår, men då jag och Cicci var på Kista galleria längre än jag trodde så kom jag inte hem försen vid tio över elva.. så jag somnade direkt så trött som jag var.
Men jag ska inte göra något speciellt ikväll, så det blir att bilderna kommer upp ikväll. :)
Ska också försöka få tag på Sanna och få bilderna från maskeraden, har ju inte fått dom ännu..

Men nu är jag så jävla trött på sthlm så jag spyr snart, satt och läste i tidningen City Stockholm på pendeln imorse när jag var påväg till jobbet då det var en hel sida med bilder på valpar i en varsin "mugg" och deras namn på..Rekordkullen kallar de kullen, har aldrig hört talas om en så stor kull, helt otroligt osv osv.
MEN HERREGUD! Det va elva valpar, ELVA, för helvete, om det ska vara rekordkull så får det väl för fan vara upp till 15-20 valpar..
Vi har fanken haft elva valpar på våra hundar innan ett antal gånger men vi ringer fan inte tidningen för det..
Pinsamma jävla stockholmare som inte kan något vettigt så fort det är utanför "stadslivet".
BAAH nu vill jag bara hem till normalt folk!! Bara att se det i tidningen idag så blev jag på dåligt humör, bara förbannad och irriterad, TAACK.. då var denna dagen förstörd. Förbaskade idioter!

Kommentarer
Postat av: Micca

haha! kanske va d chihahua valpar? :P Dom e ju inte mer än typ 1-3 st anners :P

p&k

2008-06-03 @ 14:19:23
URL: http://miccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0