Solens alla strålar

Wopido!
Solen skiner, det är varmt och det är midsommar!
Tji fick de som sa att det skulle regna idag! Hehehe, inte här inte! :D

Vaknarde vid fem över tio då mamma kom in och sa att klockan var halv elva?
Ja det var ju i närheten ...
Åt en lång frukost då mamma fick dampryck när radion spelade Entertaine med Robbie Williams, hon stod och diggade och sen dansade hon in i vardagsrummet och satte på radion där och hoppade runder och försökte få med Levis som låg på soffan och tyckte att hon va knäpp.

Efter frukosten körde vi ner till Laholm och där var det dans runt midsommarstången redan, in på Ica och handla allt vi ska handla, och lite blåklint, sen på vägen hem stannade vi längs vägkanten och plockade prästkragar.
Lämnade av mig och allt handlat och blommor hemma medan mamma körde in till Halmstad för att hämta Kristoffer.
Jag hoppar in i duschen och när mamma och Kristoffer kommer hem så sätter jag och mamma igång med att göra blomsterkrans, jag gjorde runt mitt diadem :P
Så fint så fint!

LALALAAaaa och klockan två kommer Fredrik och Rebecca, och sen klockan tre är danskorna, Jeanette och Lulu framme i Laholm så då ska jag hämta dom! :D
Woho! så kul det ska bli!!!!
Sen blir det att göra sig iordning och sen bege sig iväg.

Men nu ska jag klä mig lite nu innan broren och fjällan kommer :P hihii

Glad midsommar på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Micca

Ja men HÄR regnar det för fullt iaf!

Skulle köpt en sånn dyr säng för då hade jag fått pengarna tillbaka hahaha

2008-06-20 @ 14:17:05
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0