Nattsamtal for the win

Jaa, det var ju så att när jag kom hem från jobbet igår vid halv tio så var jag dödstrött..
Kollade om det hade hänt något på mobilen då jag hade glömt den hemma och då såg jag att Micca hade ringt så jag svarade henne med att hon kunde ringa.
Var ju faktiskt längesen jag pratade med henne, och nej jag kan inte räkna med det samtalet då hon ringde på midsommar för:
 1.- jag var inte nykter, 2.- Sebbe kom och kittla mig mitt i samtalet, 3.- jag kunde inte riktigt koncentrera mig på vad hon sa så jag kommer inte ihåg så mycket om vad vi sa, förlåt Micca men jag vet att du fattade eftersom vi sa att vi skulle höras senare i veckan hehe.

Vi pratade i lite mer än en timma, haha som de flesta gångerna :D
Mamma kom in och tramsade några gånger under tiden vi pratade med.
Men efter samtalet så skulle jag sova men skulle bara in till mamma först och busa lite vilket blev att jag var inne hos henne i nästan två timmar och tramsade och busade, och i slutet var jag så övertrött så jag skrattade så jag inte fick någon luft och kramp i magen,. så jag låg och hackade eftersom det inte kom ut något ljud när jag skrattade så då började mamma asgarva..

Sen somnade jag skönt och när jag precis hade börjat drömma så ringer Bala.
Walla wolla det va längesen jag pratade med honom, så vi pratade lite om vad vi gjort i midsommar och i helgen. Han hade varit på Öland, men tyckt att det var äckligt kallt och blåsigt hehe.
Och igårnatt så jobbade han, därför han ringde med.. som vanligt.

Idag vaknade jag inte försen vid halv tolv, sååå skönt!! :D
Har tagit en lång frukost och lång dusch.. ska snart ut på promenix med hunden och sen bara ta dagen som den kommer fram till då jag börjar kl.18.
Men jaja, som sagt. ska torka håret nu och sen ut med vovvsen.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Micca

sikken jävla bitch asså :O

;P

2008-06-24 @ 21:06:26
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0