Närmar sig..

.. midsommar! :)
Jag ska hämta danskorna som kommer med tåget imon, kul att träffa dom igen faktiskt!
Var på systemet med idag och kläderna är tvättade, även om jag ännu inte vet vad jag ska ha på mig.

Var sjukt jobbigt att gå upp imorse. Jag var hemma vid lite innan tolv igårnatt och jag skulle upp 06.00 då jag börja jobba klockan 7.
Men jag kom upp i alla fall, även om det blev tjugo över sex, och jag var på jobbet redan tio i sju.
Sen slutade jag vid ett, gick till mamma och pratade lite med henne och sen gick vi till hårfrisörskan för att få produkter till mitt hår.
Nu sitter jag här hemma med lilla Nicole i knäet, då mamma och Emelie är inne i hamstad då Emelie ska köpa barstolar.
Så nu måste jag sluta innen hon biter sönder allt hon ser. :)


Här är mamma med Nicole i alla fall, så söta så


Kommentarer
Postat av: Miccii

va söt hon är =))

2008-06-19 @ 17:41:18
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0