Lovley Home

Då har man kommit hem och redan hunnit med en massa hehe.
I torsdags så hände det inte så jättemycket mer än att jag va framme vid nio, tog bagaget och sen körde vi hem Emelie och lilla flickan, sen körde jag och mamma till shell, träffade på Hyrije och Shkurte där! :D
Sen hyrde jag och mamma en film som vi tittade på sen när vi kom hem, Gludkompassen hette den och fan va tråkig den vaaaaaarrrrrr.. Vi tittade inte ens klart på den..

Igår så vaknade jag klockan åtta, inte så jättekul men gick inte att somna om igen, så jag åt frukost med mamma sen när hon åkte till jobbet så gick jag en runda med hunden, sen in i duschen och sen ner till Laholm.
Körde först till Björn till hans verkstad för att det gick inte att få upp motorhuven då högersidan hade fastnat så¨han drog upp den med kofongaren. :P
Sen bytade vi ut min ena lampa med, sen körde jag för att äta lunch med mamma och då kom Håkan med och Emelie va redan där och lillen såklart.

Fredrik ringde vid ett och sa att jag skulle hämta honom vid två i Hasslöv... blööh. så jag fick göra det och sen körde vi direkt till Halmstad för att hämta Kristoffer, sen var vi hemma vid tre men då hade inte mamma kommit hem ännu så vi satt och tramsade oss i soffan tills mamma kom halv fyra, men då hade hon glömt att både hämta Emelie och jordgubbar, så jag fick köra ner till Laholm och fixa det. :P
Sen hade Rebecca med kommit när vi anlände, så började vi fika med tårta och kakor, småfirade Kristoffer då han fyller år imon och Fredrik och Rebecca kan inte vara med.
Sen firade vi att jag hade kommit hem och att Fredrik och Rebecca hade kommit hem efter en lyckad semester.
Gott var det i alla fall haha

Sen när jag kört in Kristoffer körde jag till Hanna, så underbart kul att se henne igen!!
Sen åkte vi till Karsefort haha, skulle hämta lillsyrran men vi åkte dit lite i förtid, och lalala så kom Ola in på scen och började sjunga?! :O haha trodde jag inte men jaja då har jag sett honom på äckligt nära håll då med eftersom vi var nästan framme vid scenen. haha
Inte för att det var så jättemycket folk ändå, men jaja. haha
Sen när vi väl skulle köra hem så fick lillsyrran för sig att hon inte alls skulle åka med oss hem utan ta cykeln, aahhrrr.
Så vi körde hem, jag lämnade av Hanna och sen körde jag hem och la mig gott i sängen.

Men nu har jag bråttom, kan inte sitta här för länge då vi ska till kusinens student!
Hon tog den i och för sig igår men hon har mottagningen idag och det ska bli så kuuuuul!!!!
Blir kanske även utgång i Kristianstad ikväll då, får se om Micca darling kan komma och säga haj! :P
Men! Nu in i duschen!
Puss och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0