Livet i en villa

Jaa, jag vet. Nu när jag är hemma så suger jag på att skriva i bloggen.
Men det är så mycket som händer men ändå inte haha.
Va ju på min kusins student, hur kul som helst och sen på kvällen skulle vi ut och festa i Kristianstad och vem hämtar vi inte upp om inte Micca <3<3
Woho va fin hon va i det fina håret och nya naglar :D Och sen kan ju inte jag hjälpa att hon strålar lite mer när jag är bredvid henne ;) haha
Var underbart att träffa henne igen i alla fall!!

Började första dagen på jobbet igår, gick bra faktiskt. Är ledig idag så jag ska snart köra ner till Helsingborg till broren min för att se på sverige matchen.
Flaggan på bilen är redan påsatt! :D haha
Sen blir det jobb imorgon med.

Men här kommer lite bilder från i lördags :

Underbara kusinen <3

Kossorna :D

Brorsan, Håkan, Mamma, Micela

Söta mamma :)

Kusinerna förutom två då som inte kunde vara med

Sötaste i sin fina balklänning

Morfar och mormor

Mina änglar <3

Höhö, den schnyggaste i schtan

Kärlek

Kärlek även här :D

När jag och kusin hade lämnat mamma och Håkan vid husvagnen så skulle vi hämta Micca, men innan det så körde vi imon McDonald, och sorry kussen men jag bara måste lägga upp denna charmiga bilden ;) hahaha

HAHA SÖÖÖTAST!!!

Kommentarer
Postat av: Miccii

fyfan vilka heetingar

2008-06-18 @ 16:50:19
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0