En sexa mjölk?

Igår var en kanonbra dag!
Solen sken på och det var varmt och underbart väder!
Alla vaknade vi vid halv elva då vi började servera frukosten, var helt mysigt.
Jag, bröderna, rebecca och danskorna.
Vid tolvtiden körde jag bort Fredrik och Rebecca till fotbollsplanen där vi var i fredags då de skulle hjälpa till att städa och ta hem våra saker, plus att jag skulle byta till min bil, körde dit med deras bil.
Sen vid halv ett körde jag ner danskorna till tåget som kom kvart över.

Väl hemma igen så blev det att bröderna stack till Tobbe och resten av det gänget, och jag var hemma med mamma, tog en dusch och slappade framför tvn med lite godis.
Sen vid halv fem kom bröderna hem och vi förberedde oss för utgång i Halmstad.
Förfestade i Josses lägenhet, hade hur kul som helst och vi var en massa folk :P
Grabbarna fick för sig att de skulle gå fram en och en med fem minuters mellanrum och fråga efter en sexa mjölk av samma bartender.
Efter att fyra hade gått fram så började hon tröttna, men efter den sjätte så började hon bli irriterad och efter den nionde så sa hon att de skulle sluta skicka fram folk eftersom de inte har mjölk?
WHAA? vad är det då som är i white russian? hahaha så roligt det var att se hennes min! :P

Väl inne i stan så spreds vi åt olika håll som vanligt, men först var vi på Café, sen mötte jag upp Hanna på Idas, sen gick jag tillbaka till grabbarna då vi gick runt på stan lite och in på de olika uteserveringarna och sen in på Moon där vi träffade på alla andra.
Så jävla roligt var det! Nu märker man att det har börjat bli sommar, uteserveringarna är igång, ännu mer folk och ännu mer glatt folk och kul som fanken har man! :D

Idag var det att gå hem till Linus och sitta där och häcka med karlstad folket och sen drog vi alla till donken där vi sedan skildes åt, de till karlstad och vi tillbaka hem med en inbjudan till Karlstad i bakfickan :P hehehehehe Me Likie! ;)

Men nu är jag trött som fan, vi kom hem vid fyra, somnade vid lite efter halv fem men sov dåligt.. och jag får INTE sova någon timme nu innan läggdags för då kan jag inte sova sen och jag ska jobba imon, börjar sju så jag ska gå upp klockan sex.. uh.
Men men, ska tillbaka in i vardagsrummet nu där mamma, emelie och nicole är. :)
Ciao på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0