Blärk

Vaknade av att Jocke skickade ett sms och frågade ifall jag var vaken, svarade att jag var det och några minuter senare ringde han upp..
Hade ringt honom i söndags men han svarade inte och igår skickade han sms om att han hade varit upptagen både söndag och måndag, just därför han hörde av sig imorse annars skulle han inte ha gjort det om jag inte hade ringt innan..
Men det var i alla fall kul att han hade tid i tio minuter och prata med mig.. sen kom tåget och det avbröts, bad honom ringa upp sen när han satt på bussen men jag fick ett sms senare om att han träffade på en arbetskollega och satt och pratade med honom och att jag skulle ha en bra dag.
Baah! jaja, whatever!
Saknar att prata med honom.. :(
Kunde ju prata om allt med honom, har så mycket som jag vill säga men har ingen att säga det till för han har aldrig tid..

Sitter på jobbet nu och mår inte alls bra..
Huvudet värker som vanligt, känner mig illamående och foten värker, har ont i magen och sitter som i dvala, vet inte riktigt vad jag gör och jag vill bara spy känner jag det som..
Skickade mail till Pia och frågade ifall det finns en vårdcentral i närheten där vi bor, så jag kan gå dit och se vad det är, för är det bihålsinflammation så måste jag ha pencillin och det tar tre dagar innan det börjar verka och jag vill ju vara lite mer kry när jag åker till älsklingskusinen på lördag..
Väntar på hennes svar och finns det så ska jag be om att få sluta tidigare för jag orkar inte med detta längre, vill bara hem nu!!!
Men i alla fall, Micca här har du en bild på mig och mitt nyfärgade och nyklippta hår, dagen då vi drack tequila med lime! ;) hehe Limepuss på dig!

Kommentarer
Postat av: Micca

Oh så fin du var : )

du vet att du kan berätta allt för mig med, jag har varit upptagen nu ngr dagar men är det viktigt så bara säg <3

Puss

2008-06-10 @ 19:42:59
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0