Oldies

Pratade med Micca nu och det påminnde mig om att jag har hittat gaaamla bilder på min gaaamla mobil som är typ tre år gamla på mig och Micca haha. Så tänkte lägga upp dom :D

Annars har inget annat hänt, förutom att jag var på Måndagsklubben i Halmstad igår.. fett kul fett mycket folk.

Ola var på Rix Morron Zoo imorse när jag åkte till jobbet, (ja jag började sju imorse när jag kom hem fyra imorse :P)
Men i alla fall, så frågade Roger hur Ola såg fram emot att vara med på någon festival, så Ola sa: Det ska bli FETT
Så hör man Titti asgarva i bakgrunden och då säger Ola; Jaa men vi i skåne säger fett så det får du ha i åtanke Titti.

Haha jaja men det lät kul imorse i alla fall :P

MEN, som sagt. Here are the pics, men ha i åtanke att det är en gammal mobil så inte den bästa upplösningen på bilderna.. :

Michelle och Micca på Malmöfestivalen, så jävla grymt kul, Miccas stil att springa när hon blir kissignödig ör oslagbar! :D Ps, kolla Miccas gummiben! HAHAHA


Jag och Micca


Inne på Donkan, är det utmattning eller uttråkning Micca vill visa??


Miccas fina fot! :D


Micca - Vet hur man slår på den bästa charmen!


Micca goes cleaver at the moment!

Kommentarer
Postat av: Micca

OH MY!

hahah

2008-07-23 @ 08:04:03
URL: http://livetirosa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0