MF !! :D

Mamma Fritt !! :D
Idag har jag och mamma städat som galningar här hemma, sen har vi dansat som galningar till låten Tutti Frutti, haha.
Sen har vi precis varit nere i Laholm och handlat mat till mig för de fyra veckor som hon ska vara i husvagnen.
Fattar ni?! FYRA VECKOR MAMMA FRITT !! :D
Hon åker om någon timma eller så sen är hon tillbaka om fyra veckor! Tjoho! haha

Ikväll kommer Frederik och Joel  :P
Ska bli lite kul faktiskt, längesen jag träffade dom ju, och nej Micca, inget Wikys barn nu! haha

Men nu ska vi fiiika!

Här kommer lite bilder från Midsommar som jag har fått från Lulu hehe.
Ciao

Lillasyster fixar storebrors krans :)

Myspys med Beccis

Flumm med Lulu :P

Maaaaat



Jeanette och Linus behöver öva på hur man ska se ut när kameran kommer fram



Ber?

Puss på mig

Puss tillbaka


Kommentarer
Postat av: Micca

vickys baaaaaaaarn hahahahah har kvar kortet

2008-07-14 @ 16:25:13
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0