jobb jobb jobb

stackars askungen.. ah eller mig.
Jag bara jobbar och jobbar, har knappt tid med annat känns det som..
Hade varit bättre om det var så att jag jobbade massor i början av sommarlovet och sen inte så jättemycket nu innan jag ska iväg.. men men ..

Hahaha jadu Micca, jag visste att du skulle reagera så! hahaha va vi inte heta?! ;) haha
Fast jag föredrar nog utseendet som vi har nu ;) hahaha

Idag hann jag med att fika med Anna inne på Dreamcakes i Laholm. satt där i 1,5 timme.
Både gott, mysigt och trevligt, vi träffas ju inte lika mycket längre då hon pluggar i New York.
Sen åkte jag hem till Malin och babblade en massa med henne då jag åkte därifrån till jobbet vid fyra.

Så segt det var att jobba idag!! Nästan alla hade följt med på räkafton i mellbystrand så det var inte många kvar som jag skulle se efter.. men det gick i alla fall..

Ringde Rebecca med idag då hon fyller år idag, bättre svägerska kan man inte ha, hon är så underbar!! :D
Åker ju ner till mamma på lördag och stannar till måndag morgon då jag tog ledigt på måndag för att åka till Köpenhamn med broren och beccis. :)
Ska bli så kul !!! En hel dag med favoriterna!! Kanske att man går inom baren som Balaz jobbar på om han nu jobbar? :P hehehe.

OOoh snart börjar Scrubs, haha det är så roligt det programmet, jag fattar inte på mig dom som inte tycker om det programmet.. varför inte liksom? Dom är ju bara så sköna haha, kan sitta och skratta för mig själv nu redan innan det börjat haha. :P

Och just ja, Anna var och fotade för Halmstad VIP i måndags, hon la upp två bilder på mig ;) haha så här kommer dom.


Florije, jag och Valentina



Moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0