Han va kass

Har väntat på bilderna från Slappemåndag på Madison som vi var på i måndags men de kom ju aldrig in försen jag såg dom igår och fi fasen va kassa alla bilderna var. Vissa såg man inte ens folket på för den va helt suddig, och han hade tagit bilder över dansgolvet men där såg man inte heller då det set ut som att någon har ristat med lampan framför så det var bara en massa ljus framför.
Bilden på mig, Emelie och Florije var sådär bra, han hade justerat kameran fel så lampan där bak blev lite konstig plus att Florije blundar..
Men då blir man ju besviken, jag skulle lätt ha gjort det mycket bättre!

Sitter på jobbet just nu.. hehe.
Har inget att göra för tillfället.. Alla har ätit frukost tillsammans i den gemensamma lokalen, ska börja städa inne på kontoret snart.
Slutar halv fyra idag, rätt skönt ändå men vet inte vad jag ska göra sen resten av dagen.
Är sjukt trött idag med men det är helt och hållet Balaz fel!
Jag ringde honom igår när jag slutat för fråga ifall han var i båstad eller inte men han svarade ju inte så det puckot ringer när han slutat för han kollade inte tiden då jag ringde så han trodde att jag hade ringt nyligen. Så han ringde och väckte mig halv fem imorse och tvingade mig vara vaken till tio över fem då han skulle ta tåget.
Men jag får väl skylla mig själv som har mobilen på, men från och med idag ska jag stänga av ljudet så jag inte vaknar av fler samtal i natten.. men skulle då inte förvåna mig om jag vaknar av vibratorn.. jaja får se hur det blir.
Ska städa nu, och här är bildrestultatet... Lite halvkasst faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0