Drinktorka?

ah fi fasen vilken kväll det var igår!
Emilia och Michelle kom ju hem från 4 veckors båtluff i grekland i torsdags, så hela kvällen var Michelle här och pratade om en massa dom gjort! :)
Sen på fredagen jobbade jag mellan 11-12 då de behövde extra hjälp med en ny person som vi har fått in.
Efter det åkte jag hem och sov en timma till hehe, sen sakta men säkert tog jag en dusch, klädde på mig, såg ut kläder till kvällen, packade min lilla väska och sen begav jag mig in till halmstad för att träffa Emilia.

I början var vi så jäkla sega, vi åt middag vid sju då vi tog en cider, men när klockan var tio så hade vi inte ens druckit klart vår första cider så vi fick lite panik och började skynda på.
Emilia gick in i köket och blandade drinkar med paraply med såklart! :)
Världens roligaste förfest asså.. bara vi två, helt sega, diskade och emilia städare lite, sen var vi lite övertrötta båda två så allt vi sa var jättekul, och ju mer vi drack desto roligare hade vi!
Micca ringde med på ett litet hörn då jag och Emilia precis satt och pratade om henne och liten, jag visade de filmer jag hade spelat in på honom, då han trillade i vattnet haha.
Sen fick vi bråttom in till stan!

Hoppade upp på cykeln, och då jag hade en väldigt koprt kjol på mig så fick Emilia hålla ihop min jacka så jag inte visade hela alltet ju, vingligt var det för det var längesen jag skjutsade någon på en cykel..
Men det gick bra för vi kom fram i alla fall, och väl framme så ringde hon Daniel för att han stod på VIP-listan och han var redan ute när vi var där så det var enkelt.
Då vi hade vitt på oss så kom vi både före i kön och gratis inträde, wopido!
Och med Daniel kom vi in i VIP-baren hehehe.
Efter ett tag så skulle vi ner och dansa och då tappade vi bort Daniel, men det gick bra ändå för det kom några killar från Jönköping som bjöd upp oss till deras bord, och där hade dom 4 champagne flaskor som kostade 1300kr per flaska, så vi drack upp så mycket vi kunde sen gick vi där ifrån men glatt ansikte för killarna var ändå inget att ha.. hahaha
Vi hittade även ett bord vid dansgolvet som vi hoppade upp på och dansade lite, sen kom Daniel och sa att vi skulle på efterfest så vi drog dit men det var inte så jättekul så Emilia bjöd hem några till hennes efter-efterfest.
Där var det roligare fast det höll inte så länge då några däckade efter ett tag hehe.
Sista drinken togs halv sex, och halv sju hade vi fått ut alla och gick och la oss hehe.
Helt slut imorse.. Jag vaknade vid tolv men ville verkligen inte gå upp, gick bara upp för att stänga av Emilias väckarklocka som hade ringt för 3e gången då hon absolut inte hade hört den, sen drack jag en massa vatten och sen gick jag och la mig igen.
Nästa gång jag vaknade så var klockan kvart i tre, så jag hoppade upp och väkte Emilia, vi åt frukost och jag ringde Frederik för att fråga om han skulle komma idag eller inte, men nej det kunde han inte. Han lovade att komma nästa vecka.. jajaja..

Är hemma nu, väntar på att Michelle ska sluta och ska ha fått tag på Jill och resten av det gänget då vi vill ner till Laholm ikväll då det är stadsfesten så att sitta på Annabelle är en toppen idé och sen vidare in till Halmstad och festa vidare, fast hehe jag kör ikväll! :D

Men aja, ska in i duschen nu och se till så jag blir lite mer fräsch!
Bilder från ikväll kommer så fort jag ahr fått dom från Emilia, blev typ sådär 80bilder eller så.. vet dock inte om det blev några dugliga men bilder finns haha.
Puss hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0