Phuket!

Nu har vi varit har i 1dag!
Idag har jag och mamma varit pa stranden en stund, riktigt skont!
Sen har vi gatt runt och shoppat har runtomkring, jag haller pa att fa en klanning uppsydd till mig, skitsnygg!
Och killen som jobbar i butiken var rolig, han kunde ratt mycket svenska hehe.

Sen kom Kristoffer senare och sa att han hade klarat alla prov sa nu e kursen avslutat och sen blev det fest pa kvallen som jag och mamma var med pa hehe.
Vi fick aka Tuk Tuk dit (taxi), en upplevelse kan jag saga haha.

Har kommer lite bilder som vi tagit hittills.

Varat hotell:


Mamma solar


Vi pa Reggie Bar


Nagon kille i samma klass som brorsan, sen en rolig kille fran England som ocksa gick samma klass.


Tuk Tuk


Mamma aker Tuk Tuk


Jag i Tuk Tuk bilen

Kommentarer
Postat av: Micca

fiiina :D

2008-12-14 @ 19:51:27
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Lasse

Visste inte att Susanne hade juvelen från Titanic! :) Hoppas ni har det bra, det ser i allafall ut så! Vill sen gärna se bilder på när ni rider elefanter och simmar med delfinerna!

2008-12-14 @ 20:17:14
Postat av: Nadja

Guuuud så härligt :-) Synd att ni inte är där när vi kommer :-( Skriv meeeer, jätteroligt att läsa.

Kramis Nadja

2008-12-15 @ 13:52:56
URL: http://nadjablogg.blogspot.com
Postat av: Michelle

Hälsa "brossan" grattis! Fan va avis jag e!! SAKNAR ER

2008-12-16 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0