In Thailand

Jaha, da har man lamnat alla underbara nya vanner i Malaysia for att aka over till Phuket, Karon Beach.
Kom hit idagkvall och tog taxi till hotellet och i lobbyn sitter MAMMA!
Helt underbart att traffa henne igen och sen hann jag bara satta mig i soffan och saga nagra meningar till Kristoffer stod vid ingangen.
Sa jag sprang mot honom och kastade mig upp i hans famn sa glad jag blev over att se honom!
Nu ar familjen nastan samlad, saknar bara nagra som sitter hemma i kalla sverige hehe.

Vi tog en drink pa ett stalle mitt emot hotellet men sen skulle Kristoffer kora tillbaka till sitt boende da han har prov idag pa morgonen, ja han har hyrt en moppe men helt otroligt att han fortfarande lever da det ar vanstertrafik aven har hehe.

Jag och mamma gick lite langst gatan och tittade lite tills det kom en thaikille fram och borjade halsa pa svenska och sen borjade han babbla som fasen, pa svenska.
haha vi blev helt chockade av hur mycket svenska han kunde och han lat ratt rolig nar han pratade svenska ocksa med den brytningen hahaha. Han visade oss in i hans butik, dar man kunde fa kostymer och klanning uppsytt.
Sa vi hittade en jattefin klanning som han ska sy upp till mig! :D

Nu sitter jag och mamma pa hotellet, ska snart ga och shoppa lite da mamma vill ha solglasogon, bikini och klanning.
Sen ska vi kolla upp elefantridning ocksa!

Hoppas ni har det bra dar hemma!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lasse & Katarina

Härligt att ni alla kommit fram! Vi är lite avundsjuka här i kalla och grå Sverige! Snön har precis smällt och det är ruggit värre...



Ladda upp lite bilder!



Hälsningar från Laholm!

2008-12-14 @ 12:20:56
Postat av: Michelle

HÄr e så trist och tråkigt hemma i veinge nu! ingen att gå ut med eller snakca skit med på kvällarna! Kom hem igen!

2008-12-16 @ 15:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0