Gott nytt år!

Då var man hemma i Sverige igen, kom hem igår kväll och när jag gick ut från flygplatsen i Göteborg så började ögonen rinna så kallt det var!!
Självklart så har jag inga vinterkläder här hemma då allt är uppe i Orsa. Elle ja, jag var duktig nog att lämna kvar ett par jeans och tre tjocktröjor sen hade jag köpt ett par byxor i malaysia men det var allt..
Och i sko-väg var det inte bättre då jag bara hade flippflopp här så blev att åka och köpa nya skor hehe.
Konstigt var det att sätta sig i bilen och köra då det var minst 3månader sedan jag körde bil och sen har jag varit van vid att det ska vara vänster trafik och ratten på andra sidan.
Så det kändes vääldigt konstigt att köra bil igår, men det gick! :)

Men Gott Nytt År på er!
Hoppas ni får en toppen kväll!!


Kommentarer
Postat av: Micca

duuu määäd bejbii <33

2009-01-01 @ 23:51:12
URL: http://miccii.blogg.se/
Postat av: Micca

hihih jaaaa oo som jag längtar <3<3<3

2009-01-03 @ 14:02:22
URL: http://miccii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0