Prov

Har haft prov nu precis, var i tre delar.
Första delen var cirka 10frågor om lite det som vi gick igen förra terminen, lite reminding.. gick åt sådär..
Andra delen var att färdigställa en kalkyl på excel, men då hade han lagt in några nya kolumner som gjorde så att jag förvirrades totalt, jag som hade sådan järnkoll innan så det gick åt helvete. Fick fram en summa som var helt totalt fel, så jag frågade efter lite hjälp då han sa att det va helt åt fanders, så han hjälpte mig lite så jag fick någelunda rätt, totalsumman är på 400:- för mycket.. =/
Tredje delen var att paketera en resa för ett företag på 20personer någonstans i eruopa, skulle innefatta flyg, flygtider, hotell, tre restauranger, tre aktiviteter.
Jag valde London då jag hade typ en timma kvar att sitta då jag satt för länge med kalkylhelvetet så jag fick stressa som fan men det gick bra ändå, hade ju ändå lite föraningar om vad de kunde göra i London.

Resultatet kommer imon säger han så vi får se om jag har klarat det eller inte.
Sen har ju Rockar-Leif kommit tillbaka från sin semester, (data-läraren).Va kul att se honom igen, vi är ju buddies han och jag hehe, och han blev glad att se mig, är välkommen till hans kontor nääär jag vill och prata om vaaaad jag vill :D hehehe.

Men nu ska vi fortsätta med grupparbeten, det om turkarna.
Så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0