Långt

Ja, kan säga redan nu att det kommer säkert bli ett långt inlägg idag.. Lika bra att förbereda. :) Men det kommer i alla fall innefatta lite bilder också :)

I lördags var jag i Bollnäs hemma hos Camilla och Jonas i deras nya lägenhet, kan ju säga att Bollnäs är inte större än Mora så det är ganska litet men då vi var 12 personer i lägenheten så hade vi väldigt roligt, och även om utestället sög rackarballe så hade vi skitkul! Hade grymt ont i käkarna så mycket som vi skrattade under den kvällen :D haha


Jag och Camilla

Där fanns en danspåle som jag och Camilla dansade vid några gånger, flummade totalt och nej vi dansade inte så värst snyggt vid den, men det var inte meningen att vi skulle heller.
Men när jag skulle ställa min drink på bordet bakom så satt där en tant i 55års ålder eller mer som tog tag i min arm och frågade vad vi gjorde.. eeh? dansa??
Sen tog det inte mer än 2 minuter så kom hon och skulle dansa med oss uppe vid pålen?!?!?!?!!
Haha, höll på att skratta ihjäl oss när hon stod där och trängde sig och skulle också hålla i pålen och dansa runt den.. men vi gav upp och hoppade ner och lät henne dansa själv där.. så fult som hon dansade :P


Jag och Linda


Jag och Tina

Men efter en timma eller så, då hade tanten försvunnit och vi hoppade upp där igen och fortsatte att fula oss hehe, men sen fasen kom hon igen och skulle upp och dansa med oss.. Camilla hoppade ner och dansade nedanför medan jag fortfarande stod där uppe tills det kom en 45-50årig tjock gubbe som hoppade upp, då var jag väldigt snabb på att hoppa ner!! Han dansade där bredvid tanten och sen började han knäppa upp byxorna?? Han tog ner dom till knäna och satte rumpan (med kalsongerna kvar) och gned rumpan upp och ned längs pålen?!! EEEUWWW!!!
Vi skrattade allihop så vi fick ont i magen så vi fick gå och sätta oss vid ett bord för stabil i benen var vi inte längre vid det tillfället :P

Sen idag så ville jag verkligen inte bara sitta hemma i lägenheten så jag tog bilen och körde runt, hittade efter en timme ett ställe som jag inte sett förut, så jag stannade där och tog lite kort och satte mig och bara njöt och funderade lite.. Kände att jag behövde det. :)



Har pratat med Magnus med på msn jättemycket idag.. saknar honom massor!! Men han kommer ju hit om fem veckor..... eh jippie, känns bra.
Vi har även börjat planera insparken i skolan för alla de nya som kommer om två veckor!! :D Ska bli så jäävla kul!!
Har kommit på en 10-kamp som de ska göra, och sen ska vi även ha lite brännboll och grillning och sånt..

Sen har vi börjat planera lite mer på våran klassresa till Kina, börjat planera om vart vi ska och hur många dagar, sen kom några med förslag idag om att vi kunde ha våran skolavslutning där.. men jag vet itne vad jag tycker om det eftersom jag vill inte missa Hannas student.. Och sen vill jag ju ha en skolavslutning här på skolan med alla andra.. så som det var nu detta året med fin bal och middag och sånt.
Men vi får väl se vad som händer.

Nu ska jag äta i alla fall.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0