Händelserikt

Åkte ju hem i fredags morse. Jag och Frida körde från Orsa halv åtta på morgonen och var i Karlstad lagom till mitt tåg skulle gå därifrån.
Kom hem vid halv sju då mamma var på stationen och hämtade mig.
Jag gjorde inte alls mycket på fredagen,. körde ner några skor till Emelie men annars satt jag bara hemma med mamma och mös, helt toppen! :D

Lördagen var jag inne i halmstad med Malin, Emelie och lilla Nicole. Underbart väder med fina vänner och världens sötaste lilla flicka! :D Bara njöt hehe.
Sen på eftermiddagen, vid fyratiden körde jag Kristoffer till Micke, vi hade fått helt fel uppfattning om tiden, trodde att vi skulle vara där sex men nope, det var vid fyra så jag och mamma fick komma dit senare.. för vi var ju inte klara vid fyra.
Så tråkigt nog så missade vi alla kampsporter men vi lyckades ha kul ändå, vi grillade världens godaste flintastek.
Vid elvatiden kom en buss som hämtade upp alla oss ungdomar medan föräldrarna stannade kvar hehe.
Så jäkla kul vi hade! Vi fyllde nästan halva bussen och sen tyvärr så delade vi på oss när vi kom till stan men det blir ju så när man är så stort gäng. men vi hade kul som fan ändå!
Inne på dansgolvet så kom det en tjej som var väldigt mycket på både Tobbe och Björn (vars båda har flickvänner) så jag fick ju rädda båda två från denna tjej hur många gånger som helst, fast det va inte lätt då jag vek mig dubbelt av skratt nästan hela tiden av att se hennes försök och uppmärksamhem och deras miner av plåga haha.

Idag har vi varit nere hos min morbror för hans fru fyllde år idag. Väldigt spännande, har ju inte varit där dom bor nu men det var fint och mysigt. Var väldigt trevligt att vara där i alla fall.
Men det tråkiga var ju att vi var så nära Micca och inte kunna hoppa inom och säga hej.. :(
Men hade inte Håkan varit med så skulle jag och mamma nog ha gjort det.

Ska upp till skolan igen imon, inte för att jag vill det men aja, snart kommer dom nya och då kommer det hända saker! haha
Och sen kommer här några bilder från islandshäst turen som vi gjorde i somras, mamma ville att jag skulle lägga upp lite bilder på det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0