Augusti var det jaaaa

den första idag, höhö nu är det inte långt kvar, bara två dagar kvar här hemma :O

Var ju sista dagen på jobbet i torsdags, och det underbara var ju att jag slutade halv ett på dagen med :)
Fick blommor av han som jag gick hem till sist, så gulligt :D
Sen hade jag gjort en underbart god kladdkaka där det stod TACK på med tutti-frutti strössel.. MMmmMMmm.
Efter det så åkte jag, Emelie och Nicole till Glänninge och badade, men sen orkade vi inte vara där mer så vi åkte hem och fyllde Nicoles pool och låg i trädgården resten av dagen.
Den nya grannen flyttade in igår med, så underbart snäll juu.. hade satt ut trädgårdsmöblöer i trädgården med som vi får använda hur mycket vi vill.. Hihi.

Idag vaknade jag och Emelie av att Nicole började leka i sängen halv sex på morgonen!!!!
Bara för att det var ljust ute, men sen fick vi henne att somna om igen så vi gick upp halv tio sen..

Vid elva körde jag hem dom och sen körde jag hem till Hanna då vi körde till Laxvik.
var där i lite mer än 2,5 timme och vi badade i mer än två timmar haha, så det var inte mycket vi låg på stranden, men enormt bruna blev vi och många kallsupar fick vi då vi dränkte varandra haha.

Har precis varit ute och tvättat min biiiiil !!! :D Helt fin blev den ju, så kom den nya grannen och sa att jag var jätteduktig och sa att jag kunde tvätta hans bil med.. hehe njaa kanske inte.
Fick reda på att han var från Avesta, inte så långt ifrån där jag går i skola ju.. :O haha roligt.

Ska snart till Anna då hon ska bjuda på mat, gotti gotti, undrar vad det blir för god mat :P
Men un måste jag klä mig!

Tjingelingan!



Typ mitten av Juli, veckan innan det underbara vädret kom. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0