Redan torsdag?

Denna veckan har gått riktigt fort. Är redan torsdag kväll och fredag imon och då har jag avklarat första veckan på förskolan. Snabbt som fasen har det gått..
Men roligt har det varit!

Kom på att fritidsgården är precis bakom förskolan så när vi var ute på rast med barnen så skickade jag till Yasse och frågade om hon var där, vilket hon var så hon kom över i några minuter och sa hej.
Vi var ute med barnen väldigt länge idag då det var såååå fint väder! 15+ och milda vindar, nästan så man glömde att man stod och frös ihjäl igår när man var ute vid den tiden.. Äntligen mot våren!! :)

Efter att jag slutat vid 16 gick jag över till Yasse och vi satt ute i solen under en halvtimme och pratade om allt möjligt.

Pratade med Micca en lång stund idag med, var skönt att snacka av sig lite med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0