Är våren påväg?

Vaknade vid lite efter tio av att det var jätteljust i lägenheten och när jag reste mig upp så var det ju SOLEN! :)
Helt underbart! Och varmt blev det i lägenheten också minsann!!

Vid tolv körde jag hem till Veinge för att gå in till pappa då jag skulle skriva ut ett papper och även kopiera några andra papper. Efter det var det att låsa och sen bege mig till Halmstad då jag hade tid att passa 13.30 där jag skulle lämna mina papper.
På vägen in till stan var musiken på hög volym och humöret var på topp pga det underbara vädret!

Mötet tog bara en kvart så under väntan på Michelle som var ledig denna dag och kom för att umgås med mig så pratade jag med underbara Micca och smidde lite små planer om nästa vecka. Vi vandrade lite på stan men vi babblade så mycket så vi gick mest i cirklar så det var lika bra att gå och sätta oss för en fika, och vart blir det inte då om inte Espresso House! Hej Chai Latte!! :D

Efter fikan drog vi hem till mig och satt här och spelade lite halvfula spel på datorn som både var drygt men roligt.
Hon har precis åkt hem för hon skulle på träning och jag ska sätta på lite mat.

Klockan nio är det DH!!!!!!!!! :D:D:D Efterlängtat!!!!

Tack för idag Michelle <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0