Roberts

Igår körde jag Emelie och Kim till CityGross och under tiden så gick jag runt på Eurostop och Chili lite, kollade läget!
Sen blev det att åka hem för Nicole var hemma hos oss och då blev det lek till 100%.
Ringde även hem till Micca för att säga grattis till Lion som fyllde tre år igår men han hade inte tid att prata i telefon utan skrev tack samtidigt som han sprang iväg.. Tack för deeeen liksom!
På kvällen blev det att jag och Jenny åkte och tog en fika på det nya caféet Roberts, jättemysigt är det där och vi satt där i över 2,5 timme!!

Imorse väckte Nicole mig med att säga att hon har väckt Lale (Nalle).
Sen nu står hon och diskar sin nappflaska och sina två muggar, vilket hon har gjort i en timme nu men är inte klar.. Tar tid det där med att diska tydligen. :)
Klockan ett ska vi in till Halmstad igen för att möta upp Jenny, ska gå på stan lite hade vi tänkt.
Sen får vi se vad kvällen erbjuder.. kanske blir att åka till Hanna? Who knowes..

Men nu ska jag se så Nicole inte blötar ner hela köket!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0