Isprinsessa

Igår körde jag och mamma till sjön för att se på när brorsan och hans kompisar spelade ishockey och sen provade även jag att köra på mina gamla skridskor, kan säga att det kändes att det var väldigt längesen jag stod på dom, så någon isprinsessa var jag då inte.


När vi hade varit på isen en stund och våra fötter frusit till is så satte vi oss för att dricka varm chocklad som mamma hade gjort, men det var inte länge vi kunde sitta där vi satt för fy fasiken så kallt det var!
Varenda liten kroppsdel frös till is, så jag och mamma körde hem.

Fredrik kom igen vid fem-tiden, vi käkade middag och sen körde jag hem honom.
Vi satt och spelade hans nya super mario spel fram tills Rebecca kom hem, så blev det lite småsnack sen körde jag hem för att titta på niofilmen med mamma.
Vid elva körde jag inte till Halmstad för att sitta på Roberts Café med Martina, Florije, Shkurte, Veronica och Valentina. Var både roligt och trevligt, vi satt kvar där till två sen blev det att köra hem.

Nu väntar jag på att Hanna ska ringa sen blir det att leka med henne resten av dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0