Söndag

Fy fasen så seg jag är idag. Vi kom hem riktigt sent inatt efter rabalderna under kvällen. Men roligt hade vi inne på Mårtensson. Träffade på Frida, Ika, Martin och Petter. Alltid lika roligt!

Mamma kom vid halv två tiden och hämtade mig för vi skulle köra och handla mat till mig och se ifall vi kunde hitta någon förvaringsbyrå som jag kan ha i hallen men ingen lycka där, men en jävla massa mat hittade vi i alla fall.
Sen blev det att komma hem hit och sätta upp nyckelskåpet (finally) och så har jag fått ett annat duschhandtag som är så mycket bättre så jag satte på det med idag.

Update om Rebecca. Hon är fortfande på sjukhuset. Fredrik är där idag så dom ligger inne i hennes rum och tittar på OS. Men sjuksysterna hade sagt nåt om att den medicinen hon får nu för blodsockret ska ändras till en starkare.. Men just nu är det okej. Ingen bebis ännu som tur är, vill helst inte bli faster denna månad haha.

Bilder på valparna som på bilden är 1 dag gamla :D
4 tikar och 3 hanar.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad skönt att läget är stabilare. Och vilka sööta valpisar! <3

2010-02-26 @ 16:35:37
URL: http://enlitensmakavhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0